§ 1. Przedmiot regulaminu
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu „MAXYMILIAN *** Unique Hotel” w Kołobrzegu przy ul. M. Borzymowskiego 3-4, 78-100 Kołobrzeg
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, zakresy odpowiedzialności Gości i Hotelu oraz zasady przebywania na terenie Hotelu.
- Regulamin udostępniony jest w recepcji głównej, informatorze w pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej Hotelu www.hotel-maxymilian.pl
- Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty zaliczki, wpłaty całej należności za pobyt lub podpisania karty meldunkowej.
§ 2. Doba hotelowa
- Pokój jest wynajmowany na doby. Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- W przypadku pobytów grupowych dobra trwa od godziny 15:00 do godziny 09:00 dnia następnego.
- Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeśli Gość nie określił inaczej.
- Pokój można przekazywać lub udostępnić osobom trzecim, wyłącznie po ich wcześniejszym zameldowaniu i uzgodnieniu z recepcją Hotelu.
- Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji hotelowej do godziny 09.00 dnia poprzedzającego wyjazd. Hotel uwzględni prośbę w miarę dostępności wolnych pokoi.
§ 3. Usługi Hotelu
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel świadczy bezpłatne usługi między innymi w zakresie: :
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenia o wyznaczonej godzinie,
- przechowywania bagażu gości zameldowanych w Hotelu.
§ 4. Rezerwacja i meldunek
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Hotel ma prawo do dokonania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego do kwoty należności za cały pobyt.
- Rezerwacja zyskuje status gwarantowanej po wpłacie 30% wartości całego pobytu w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji lub terminie wskazanym przez Hotel.
- W przypadku rezygnacji gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za rozpoczętą dobę.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, jeśli przy wcześniejszym pobycie rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządził szkodę w mieniu hotelowym lub Gości lub też na osobie Gości, pracowników Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu, środków odurzających, wykazującego agresję słowną lub fizyczną.
- Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 10 dni. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 14 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu zaliczka nie zostanie zwrócona. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane dokonanie przedpłaty za pobyt za pośrednictwem systemu płatności online. Możliwość zmiany terminu* nawet na 2 dni przed przyjazdem.
* Zmiana terminu pobytu dotyczy tylko rezerwacji dokonanych bezpośrednio i jest możliwa na następujących zasadach:
- zgłoszenie chęci przesunięcia pobytu mailowo lub telefonicznie przynajmniej 2 dni przed przyjazdem
- pobyt należy wykorzystać w ciągu roku licząc od dnia przyjazdu pierwotnej rezerwacji
- jeżeli cena za pobyt w nowym terminie będzie wyższa Gość jest zobowiązany do dokonania dopłaty
- jeżeli cena za pobyt w nowym terminie będzie niższa obowiązuje cena pobytu w pierwotnie wybranym terminie.
§ 5. Odpowiedzialność Hotelu
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu cywilnego.
- Hotel odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
§ 6. Odpowiedzialność Gości
- Dzieci poniżej 15. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania małoletnich.
- Za zgubienie karty-klucza do pokoju hotelowego pobierana jest opłata 20 zł.
- Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych gości. Przy naruszeniu tej zasady, Hotel może odmówić danej osobie dalszego świadczenia usług.
- O zaistniałych szkodach powstałych w Hotelu należy niezwłocznie powiadomić recepcję Hotelu.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel ma prawo obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe.
§ 7. Pokój
- W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 - 07.00. W przypadku rażących naruszeń ciszy nocnej Dyrekcja Hotelu może podjąć odpowiednie środki zaradcze.
- Produkty znajdujące się w minibarku są sprzedawane według stawek z cennika dostępnego
w pokoju hotelowym. Woda mineralna dostępna poza mini barkiem jest wliczona w cenę pobytu.
- W pokoju nie można przechowywać materiałów niebezpiecznych, m. in. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych czy drażniących.
- Ze wzglądu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokoju urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju, nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy do sprzętu elektronicznego.
- Zmianę ustawienia wyposażenia pokoju proszę uzgodnić z obsługą Hotelu.
- Gościom zabrania się wynoszenia poza teren Hotelu przedmiotów stanowiących wyposażenie Hotelu.
- Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym w godzinach 7.00 – 22.00.
- Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w pokoju na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnego cennika dostępnego w recepcji.
- Podczas opuszczania pokoju należy sprawdzić, czy drzwi zostały dokładnie zamknięte.
- Gość zobowiązuje się do dbania o pokój hotelowy i zgłaszania do recepcji wszystkich uszkodzeń lub zniszczeń przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu „Maxymilian” powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
§ 8. Przedmioty pozostawione
- Przedmioty pozostawione w Hotelu będą odsyłane na wskazany przez Gościa adres, po wcześniejszym zamówieniu na koszt własny usługi kurierskiej.
- W przypadku braku dyspozycji, Hotel pozostawione rzeczy przechowuje przez 2 miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§ 9. Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.
- Wszelkie reklamacje w formie pisemnej przyjmuje recepcja hotelowa.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po jej otrzymaniu przez Hotel, w przypadku kwestii spornych obowiązywać będzie kodeks prawa cywilnego.
§ 10. Postanowienia dodatkowe
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia poza miejscami do tego wyznaczonymi.
W przypadku palenia w pokoju zostanie doliczona do rachunku osoby zameldowanej kwota 1.000zł, obejmująca czyszczenie pokoju. Ponownie upomnienie skutkować będzie podwyższeniem opłaty do 2.000 zł
- W Hotelu obowiązuje zakaz przebywania zwierząt, z wyłączeniem psów przewodników towarzyszących osobom niepełnosprawnym.
- W hotelu obowiązuje zakaz akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zwraca się uwagę na odpowiedni strój w miejscach ogólnodostępnych. Płaszcze czy stroje kąpielowe prosimy nosić tylko w obrębie strefy Vital & Spa.
- Naruszenie któregokolwiek postanowienia Regulaminu Hotelu może skutkować naliczeniem kary w wysokości 200 zł.
- Administratorem danych osobowych Gości jest Prima Hotels spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Kołobrzegu.
- Podanie danych osobowych przez Gościa jest dobrowolne, jednakże konieczne do zawarcia i wykonania umowy najmu pokoju hotelowego.
- Gość, w każdym czasie, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, usunięcia oraz sprzeciwu przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych Gościa znajduje się na recepcji hotelu.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym skontaktować można się za pomocą adresu e-mail: cezary.sadowski@rodo.pl