offer image

Letni wypoczynek - min. 3 noce

To oferta dla osób, które przede wszystkim cenią sobie swobodę, dlatego samodzielnie mogą zdecydować o zawartości pakietu. Zapowiada się idealny, szyty na miarę potrzeb pobyt!
  • 30%
  • Breakfast and Dinner

Oferujemy Państwu:

  • 3 noclegi w pokoju wybranej kategorii
  • Codziennie śniadania i obiadokolacje
  • Drink powitalny dowolnie wybrany z karty menu
  • 1 voucher na ciasto własnego wypieku
  • Korzystanie z basenu i jacuzzi
  • Korzystanie z sauny

Udogodnienia w obiekcie:

  • Parking na terenie hotelu w miarę dostępności miejsc (monitorowany, zamykany na noc)
    Opłata: 20zł/doba, a w okresach świąt, długich weekendów i w sezonie wysokim* 25zł/doba.
  • Szlafroki na wyposażeniu pokoju dla osób dorosłych
  • Dostęp do internetu WiFi
  • Na miejscu bezpłatnie dostępne wanienki, leżaki do kąpieli, podstawki dla
    dzieci (stopnie), nakładki na toaletę, nocniki, zatyczki do kontaktów,
    nakładki gumowe na kanty

Godziny posiłków:
- śniadania 08:00 - 10:00 (w lipcu i sierpniu 08:00 - 10:30)
- obiadokolacje 17:30 - 19:30
Godziny otwarcia strefy SPA:
- basen, jacuzzi 7:00 - 21:00
- sauna*: dostępna na indywidualną rezerwację w godz. od 8:00 do 20:00
- Vita & SPA: pn., śr., pt. : od 7:00 do 15:00, wt., czw.: 12:00 do 20:00 sobota: 16:00 do 20:00

* Parking w cenie 25zł w okresach: 2.04-5.04.2021; 30.04-03.05.2021; 3.06-6.06.2021; 27.06-31.08.2021; 21.12.2021-03.01.2022

* dostępność sauny jest zależna od obowiązujących obostrzeń.

Ze względu na obowiązujące obostrzenia w kraju, posiłki są serwowane bezpośrednio do pokoju na podstawie menu - Goście mogą samodzielnie wybrać, jakie chcą otrzymać dania.

W tej ofercie udostępniamy Państwu możliwość dokupienia w trakcie procesu rezerwacji dodatkowych pakietów w bardzo atrakcyjnych cenach:

  • Bon SPA o wartości 250 zł w cenie 200 zł
  • Pakiet codziennych Lunch-box'ów w cenie 14 zł/szt. zamiast 20 zł
    Lunch-box to idealna opcja na przekąskę na plaży, podczas wycieczki rowerowej, dłuższego spaceru czy zwiedzania. Do wyboru w dniu przyjazdu z trzech dostępnych, atrakcyjnych i zróżnicowanych zestawów.

Procedura bezpieczeństwa COVID-19.

COVID-19 PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

W trosce o Wasze bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Naszych pracowników, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie :  https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe , wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny.

Bezpieczeństwo na terenie hotelu i recepcji:

  • Do hotelu prowadzi tylko jedno wejście/wyjście
  • W trosce o innych przebywających w hotelu Gości, hotel do obiektu przyjmuje tylko osoby zdrowe. w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak kaszel, złe samopoczucie,
    trudności w oddychaniu Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną przyjęte do hotelu
  • Goście, pracownicy i dostawcy/serwisanci mają obowiązek dezynfekcji rąk zaraz po wejściu
    do hotelu, na terenie hotelu poruszają się w maseczkach bądź przyłbicach
    oraz w rękawiczkach jednorazowych
  • W przestrzeniach ogólnodostępnych znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym: wejście główne, w pobliżu toalet ogólnodostępnych w  lobby recepcyjnym, na każdym piętrze przy windach, w barze i restauracji
  • Wszystkie powierzchnie oraz elementy wyposażenia w przestrzeniach ogólnodostępnych
    są systematycznie dezynfekowane oraz wietrzone
  • Zachęcamy do korzystania z klatek schodowych
  • W lobby recepcyjnym obowiązuje zasada zachowania bezpiecznej, zalecanej odległości
    między Gośćmi
  • W recepcji została zamontowana przezroczysta osłona
  • W recepcji możliwy jest zakup maseczek jednorazowych
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych
  • Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania hotelu
    w podwyższonym reżimie sanitarnym.
  • W przypadku pojawienia się niepokojących objawów chorobowych podczas pobytu Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym recepcję
  • Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie hotelu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem działania służb sanitarno-epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione
    przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody.
    W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub odliczenia za niewykorzystaną część pobytu.

Pokoje hotelowe

  • Po każdym pobycie pokoje hotelowe są sprzątane i wietrzone z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji,  z dochowaniem  należytej staranności i zgodnie z wytycznymi GIS

Gastronomia

  • Posiłki serwowane są w restauracji, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami

Bezpieczeństwo osobiste

  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi
    w hotelowych łazienkach, do dezynfekcji rąk oraz  do utrzymywania bezpiecznej odległości
    w kontaktach bezpośrednich

Ważne telefony

  • Kontakt do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu: tel. 94 352 35 54
  • Telefony alarmowe Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kołobrzegu
    tel. 694 493 755 oraz 692 416 706  (w sytuacjach awaryjnych)
  • Infolinia NFZ tel. 800 190 590
The reservation can be canceled without costs until 10 days before arrival. In such case the prepayment paid will be refunded within 14 days after the cancellation was submitted. In the event of cancellation after this date or failure to show up at the facility on the day of arrival, the guest will be charged for the stay. In order to guarantee the reservation, an advance payment for the stay is required via the online payment system. Possibility of changing the date even 2 days before arrival * in accordance with the regulations.
Animals
Pets are not accepted.
Children

Ceny pobytów dzieci uzależnione są od wybranej oferty.

Parking
Car park is extra paid - no advance space reservation is possible.
Check out our unique offers tailored to your needs
Show on the map