offer image

Letni wypoczynek - min. 3 noce

To oferta dla osób, które przede wszystkim cenią sobie swobodę, dlatego samodzielnie mogą zdecydować o zawartości pakietu. Zapowiada się idealny, szyty na miarę potrzeb pobyt!
  • 30%
  • HB – Śniadanie i obiadokolacja

Oferujemy Państwu:

  • 3 noclegi w pokoju wybranej kategorii
  • Codziennie śniadania i obiadokolacje
  • Drink powitalny dowolnie wybrany z karty menu
  • 1 voucher na ciasto własnego wypieku
  • Korzystanie z basenu i jacuzzi
  • Korzystanie z sauny

Udogodnienia w obiekcie:

  • Parking na terenie hotelu w miarę dostępności miejsc (monitorowany, zamykany na noc)
    Opłata: 20zł/doba, a w okresach świąt, długich weekendów i w sezonie wysokim* 25zł/doba.
  • Szlafroki na wyposażeniu pokoju dla osób dorosłych
  • Dostęp do internetu WiFi
  • Na miejscu bezpłatnie dostępne wanienki, leżaki do kąpieli, podstawki dla
    dzieci (stopnie), nakładki na toaletę, nocniki, zatyczki do kontaktów,
    nakładki gumowe na kanty

Godziny posiłków:
- śniadania 08:00 - 10:00 (w lipcu i sierpniu 08:00 - 10:30)
- obiadokolacje 17:30 - 19:30
Godziny otwarcia strefy SPA:
- basen, jacuzzi 7:00 - 21:00
- sauna*: dostępna na indywidualną rezerwację w godz. od 8:00 do 20:00
- Vita & SPA: pn., śr., pt. : od 7:00 do 15:00, wt., czw.: 12:00 do 20:00 sobota: 16:00 do 20:00

* Parking w cenie 25zł w okresach: 2.04-5.04.2021; 30.04-03.05.2021; 3.06-6.06.2021; 27.06-31.08.2021; 21.12.2021-03.01.2022

* dostępność sauny jest zależna od obowiązujących obostrzeń.

Ze względu na obowiązujące obostrzenia w kraju, posiłki są serwowane bezpośrednio do pokoju na podstawie menu - Goście mogą samodzielnie wybrać, jakie chcą otrzymać dania.

W tej ofercie udostępniamy Państwu możliwość dokupienia w trakcie procesu rezerwacji dodatkowych pakietów w bardzo atrakcyjnych cenach:

  • Bon SPA o wartości 250 zł w cenie 200 zł
  • Pakiet codziennych Lunch-box'ów w cenie 14 zł/szt. zamiast 20 zł
    Lunch-box to idealna opcja na przekąskę na plaży, podczas wycieczki rowerowej, dłuższego spaceru czy zwiedzania. Do wyboru w dniu przyjazdu z trzech dostępnych, atrakcyjnych i zróżnicowanych zestawów.

Procedura bezpieczeństwa COVID-19.

COVID-19 PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

W trosce o Wasze bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Naszych pracowników, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie :  https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe , wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny.

Bezpieczeństwo na terenie hotelu i recepcji:

  • Do hotelu prowadzi tylko jedno wejście/wyjście
  • W trosce o innych przebywających w hotelu Gości, hotel do obiektu przyjmuje tylko osoby zdrowe. w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak kaszel, złe samopoczucie,
    trudności w oddychaniu Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną przyjęte do hotelu
  • Goście, pracownicy i dostawcy/serwisanci mają obowiązek dezynfekcji rąk zaraz po wejściu
    do hotelu, na terenie hotelu poruszają się w maseczkach bądź przyłbicach
    oraz w rękawiczkach jednorazowych
  • W przestrzeniach ogólnodostępnych znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym: wejście główne, w pobliżu toalet ogólnodostępnych w  lobby recepcyjnym, na każdym piętrze przy windach, w barze i restauracji
  • Wszystkie powierzchnie oraz elementy wyposażenia w przestrzeniach ogólnodostępnych
    są systematycznie dezynfekowane oraz wietrzone
  • Zachęcamy do korzystania z klatek schodowych
  • W lobby recepcyjnym obowiązuje zasada zachowania bezpiecznej, zalecanej odległości
    między Gośćmi
  • W recepcji została zamontowana przezroczysta osłona
  • W recepcji możliwy jest zakup maseczek jednorazowych
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych
  • Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania hotelu
    w podwyższonym reżimie sanitarnym.
  • W przypadku pojawienia się niepokojących objawów chorobowych podczas pobytu Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym recepcję
  • Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie hotelu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem działania służb sanitarno-epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione
    przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody.
    W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub odliczenia za niewykorzystaną część pobytu.

Pokoje hotelowe

  • Po każdym pobycie pokoje hotelowe są sprzątane i wietrzone z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji,  z dochowaniem  należytej staranności i zgodnie z wytycznymi GIS

Gastronomia

  • Posiłki serwowane są w restauracji, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami

Bezpieczeństwo osobiste

  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi
    w hotelowych łazienkach, do dezynfekcji rąk oraz  do utrzymywania bezpiecznej odległości
    w kontaktach bezpośrednich

Ważne telefony

  • Kontakt do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu: tel. 94 352 35 54
  • Telefony alarmowe Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kołobrzegu
    tel. 694 493 755 oraz 692 416 706  (w sytuacjach awaryjnych)
  • Infolinia NFZ tel. 800 190 590
Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana w terminie do 10 dni. W takim przypadku wpłacona przedpłata zostanie zwrócona w terminie 14 dni od zgłoszenia anulowania rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu zaliczka nie zostanie zwrócona. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane dokonanie przedpłaty za pobyt za pośrednictwem systemu płatności online. Możliwość zmiany terminu nawet na 2 dni przed przyjazdem*zgodnie z regulaminem.
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane.
Parking
Parking dodatkowo płatny - bez rezerwacji miejsca.
Sprawdź nasze wyjątkowe oferty dopasowane do Ciebie
Pokaż na mapie