offer image

Ciesz się jesienią - min. 5 nocy

Poczuj radość z jesieni pełnej ciepłych kolorów, kasztanów, żołędzi…Przespaceruj się słoneczną promenadą nad morzem i odetchnij…
  • Rezerwuj bez konieczności przedpłaty!
  • Breakfast and Dinner

Oferujemy Państwu:

  • 5 noclegów w pokoju wybranej kategorii.
  • Codziennie śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.
  • Drink powitalny dowolnie wybrany z karty menu oraz z karty jesienne menu.
  • Relaksujący masaż twarzy ampułką odpowiednią do typu cery połączony z profesjonalną konsultacją kosmetyczną.
  • Rytuał w saunie z wykorzystaniem peelingu i olejków aromatycznych. Czas relaksu umili ciepła herbata i świeże owoce.
  • Korzystanie z basenu i jacuzzi.

Udogodnienia w obiekcie:

  • Parking na terenie hotelu w miarę dostępności miejsc (monitorowany, zamykany na noc)
    Opłata: 30zł/doba, a w okresach świątecznych i w sezonie wysokim* 40zł/doba.
  • Szlafroki na wyposażeniu pokoju dla osób dorosłych.
  • Dla dzieci - multimedialna sala zabaw (Xbox, PlayStation, DVD) oraz gry
    planszowe, zabawki, klocki, sezonowo trampolina.
  • Na miejscu dostępne wanienki, leżaki do kąpieli, podstawki dla dzieci (stopnie), nakładki na toaletę, nocniki, zatyczki do kontaktów, nakładki gumowe na kanty.

Godziny posiłków:
- śniadania 08:00 - 10:00 (w lipcu i sierpniu 08:00 - 10:30)
- obiadokolacje 17:30 - 19:30
Godziny otwarcia strefy SPA:
- basen, jacuzzi 7:00 - 21:00
- sauna: dostępna na indywidualną rezerwację w godz. od 8:00 do 20:00
- Vita & SPA: pn., śr., pt. : od 7:00 do 15:00, wt., czw.: 12:00 do 20:00 sobota: 16:00 do 20:00


* Parking w cenie 40zł w okresach: 23.12.2021-02.01.2022; 15.04-18.04.2022; 30.04-03.05.2022; 15.06-31.08.2022; 

W tej ofercie udostępniamy Państwu możliwość dokupienia w trakcie procesu rezerwacji dodatkowych pakietów w bardzo atrakcyjnych cenach:

  • Bon SPA o wartości 250 zł w cenie 200 zł

COVID-19 PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA

W trosce o Wasze bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Naszych pracowników, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie :  https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe , wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny.

Bezpieczeństwo na terenie hotelu i recepcji:

  • Do hotelu prowadzi tylko jedno wejście/wyjście
  • W trosce o innych przebywających w hotelu Gości, hotel do obiektu przyjmuje tylko osoby zdrowe. w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak kaszel, złe samopoczucie,
    trudności w oddychaniu Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną przyjęte do hotelu
  • Goście, pracownicy i dostawcy/serwisanci mają obowiązek dezynfekcji rąk zaraz po wejściu
    do hotelu, na terenie hotelu poruszają się w maseczkach bądź przyłbicach
    oraz w rękawiczkach jednorazowych
  • W przestrzeniach ogólnodostępnych znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym: wejście główne, w pobliżu toalet ogólnodostępnych w  lobby recepcyjnym, na każdym piętrze przy windach, w barze i restauracji
  • Wszystkie powierzchnie oraz elementy wyposażenia w przestrzeniach ogólnodostępnych
    są systematycznie dezynfekowane oraz wietrzone
  • Zachęcamy do korzystania z klatek schodowych
  • W lobby recepcyjnym obowiązuje zasada zachowania bezpiecznej, zalecanej odległości
    między Gośćmi
  • W recepcji została zamontowana przezroczysta osłona
  • W recepcji możliwy jest zakup maseczek jednorazowych
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych
  • Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania hotelu
    w podwyższonym reżimie sanitarnym.
  • W przypadku pojawienia się niepokojących objawów chorobowych podczas pobytu Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym recepcję
  • Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie hotelu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem działania służb sanitarno-epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione
    przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody.
    W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub odliczenia za niewykorzystaną część pobytu.

Pokoje hotelowe

  • Po każdym pobycie pokoje hotelowe są sprzątane i wietrzone z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji,  z dochowaniem  należytej staranności i zgodnie z wytycznymi GIS

Gastronomia

  • Posiłki serwowane są w restauracji, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami

Bezpieczeństwo osobiste

  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi
    w hotelowych łazienkach, do dezynfekcji rąk oraz  do utrzymywania bezpiecznej odległości
    w kontaktach bezpośrednich

Ważne telefony

  • Kontakt do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu: tel. 94 352 35 54
  • Telefony alarmowe Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kołobrzegu
    tel. 694 493 755 oraz 692 416 706  (w sytuacjach awaryjnych)
  • Infolinia NFZ tel. 800 190 590
Obecnie oferujemy możliwość rezerwacji, bez dokonywania jakiekolwiek przedpłaty. W przypadku braku poinformowania hotelu o chęci anulowania rezerwacji na 1 dzień przed planowaną datą przyjazdu lub niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży Gościa za 30% wartości rezerwacji. W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest podanie danych karty kredytowej.
Animals
Pets are not accepted.
Parking
Car park is extra paid - no advance space reservation is possible.
Check out our unique offers tailored to your needs
Show on the map